ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Εσφαλμένη αποστολή προϊόντων (κωδικός/ποσότητα):

Εάν έχει παραδοθεί στον πελάτη άλλο προϊόν απο αυτό που έχει παραγγείλει ή σε διαφορετική ποσότητα τότε ο πελάτης το επιστρέφει στην εταιρεία με τα έξοδα επιστροφής και επαναπροώθησης να βαρύνουν την εταιρεία εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο που προσφέρει η εταιρεία.

Ελαττωματικά προϊόντα:

Στη περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει ένα ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει άμεσα να ενημερώσει την εταιρεία σχετικά με την βλάβη/κατάσταση που έχει παραλάβει το προϊόν και να πληροφορηθεί για τον τρόπο επιστροφής του, με σκοπό τον έλεγχό του απο το τεχνικό τμήμα της εταιρείας. Στη συνέχεια θα επικοινωνήσει η εταιρεία με τον πελάτη για τα αποτελέσματα του ελέγχου και τη διαδικασία που αφορά στην παροχή εγγύησης καλής λειτουργίας, επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος.

Ακύρωση παραγγελίας/Υπαναχώρηση απο τη σύμβαση αγοράς:

Ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει απο τη σύμβαση αγοράς εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την παράδοση των προϊόντων χωρίς καμία αιτιολόγηση. Για τη διαδικασία υπαναχώρησης ο πελάτης πρέπει να το δηλώσει στην εταιρεία μέσω email ή fax, δίνοντας τον αριθμό παραγγελίας καθώς και την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε με τη συσκευασία του σε άθικτη κατάσταση*, με τα συνοδευτικά έγγραφα (δελτίο αποστολής) και οτιδήποτε άλλο παρελκόμενο που τυχόν συμπεριλαμβανόταν κατά την παράδοσή του. Τα δέματα που περιλαμβάνουν ευπαθή προϊόντα (αντιδραστήρια, είδη ψυγείου) οφείλουν να επιστρέφονται σε ισοθερμική συσκευασία και με τις κατάλληλες παγοκύστες. Σε περίπτωση αλλοίωσης κάποιου προϊόντος κατά την επιστροφή, ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις. Το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη.

Η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει το χρηματικό ποσό μέσα σε 14 ημέρες απο την παραλαβή των προϊόντων στην έδρα της.

*Σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως το προϊόν έχει αποσφραγισθεί ή έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του με οποιονδήποτε τρόπο, τότε επιστρέφεται στον πελάτη με χρέωση του ιδίου.

Πριν απο οποιαδήποτε επιστροφή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία στο 2310 519 961 ή με email στο eshop@toliopoulos.gr