Menu

Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορώ να αγοράσω;

Η διαδικασία αγοράς είναι απλή. Αφού εισέλθετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιλέγετε “ΣΥΝΔΕΣΗ/ΕΓΓΡΑΦΗ” στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας μας και εφόσον έχετε κάνει εγγραφή, μπορείτε να πλοηγηθείτε στα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε και να επιλέξετε “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”. Στη συνέχεια, μήνυμα σας ενημερώνει πως έχετε προσθέσει με επιτυχία το προϊόν στο καλάθι σας και έχετε την επιλογή είτε να συνεχίσετε τις αγορές σας είτε να πάτε στο καλάθι σας και να ολοκληρώσετε την παραγγελία.

Πρέπει να κάνω εγγραφή για να αγοράσω;

Ναι είναι απαραίτητο! Τα προϊόντα της εταιρείας μας απευθύνονται σε επαγγελματίες υγείας (ιατρούς, διαγνωστικά εργαστήρια, κλινικές, οργανισμούς υγείας) για αυτό το λόγο είναι αναγκαία η εγγραφή σας. Αυτό θα σας βοηθήσει όποτε θέλετε να προχωρήσετε σε αγορά, να ακολουθείτε μια πολύ γρήγορη διαδικασία.

Ξέχασα τον κωδικό μου! Τί να κάνω;

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε! Επιλέξτε τον σύνδεσμο “Χάσατε τον κωδικό σας;”, συμπληρώστε τα ζητούμενα στοιχεία και πατήστε “ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ”. Πολύ σύντομα θα λάβετε στην ηλεκτρονική σας διέυθυνση ένα νέο προσωρινό κωδικό που θα σας επιτρέψει να μπείτε στο λογαριασμό σας. Μετά την είσοδο σας μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό με άλλο της επιλογής σας. Σε κάθε περίπτωση δεν χρειάζεται να κάνετε καινούργιο λογαριασμό!

Πότε θα μου παραδώσετε την παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας, είτε την ίδια ημέρα, εάν παραγγείλετε μέχρι τις 15:00 και εφόσον είναι διαθέσιμοι οι κωδικοί των προϊόντων, είτε την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα που δώσατε την παραγγελία σας. Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με την περιοχή παράδοσης. Οι χρόνοι παράδοσης ισχύουν για όλη την Ελλάδα και είναι ενδεικτικοί. Η εταιρεία δε φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων των παραγγελθέντων προϊόντων, που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά της ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας όπως προβλήματα στο οδικό δίκτυο, έντονα καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.τ.λ.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικά στο 2310 519 961, με email στο eshop@toliopoulos.gr ή με fax στο 2310 519 948 (Διαβάστε εδώ αναλυτικά την Πολιτική Επιστροφών της εταιρείας μας).

Είναι ασφαλείς οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μου;

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του toliopoulos.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, Νόμο περί προστασίας καταναλωτών (Ν.2251/1994) ενώ το ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρησιμοποιεί πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL.

Πώς ξέρω πως η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία;

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα σας στείλει αυτόματα email το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί, επιβεβαιώνοντας οτι ολοκληρώσατε με επιτυχία την παραγγελία σας και ότι την επεξεργάζεται το τμήμα παραγγελιών μας.

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι

0

Καλάθι

Το Καλάθι είναι άδειο
Δεν υπάρχει προϊόν στο καλάθι!
€0.00